Nana præsenterede sin ide uden bukser på tv: Håber, det var det hele værd
Nana Rytter vil hjælpe kvinder af med et pinligt problem, der opstår ved intimbarbering.
Iført bikini.
Sådan foregik Nana Rytters besøg i 'Løvens Hule'.
Hun har nemlig udviklet et produkt, der kan være løsningen på et for mange pinligt problem: Røde knopper efter intimbarbering. Noget, som Nana Rytter selv har haft store problemer med.
Den 35-årige iværksætter overbeviste i løbet af 120 sekunder en af de kvindelige "løver", designeren Ilse Jacobsen, om, at hendes virksomhed ShaveSafe skulle have en investering. Hun gik efter lidt betænkningstid med til, at Ilse Jacobsen måtte købe hele 40 procent af hendes virksomhed - og hjertebarn.
Det er dog langt fra gået som forventet for Nana Rytter siden hendes medvirken i DR-programmet, der blev optaget sidste år.
Det afslørede hun, da hun tirsdag aften svarede på læsernes spørgsmål på dr.dk.
- Da Ilse ændrede sin virksomhedsstruktur efter programmet, følte jeg ikke, at vi var helt det rette match. Vi blev derfor i stedet enige om, at hun købte fem procent af min virksomhed, fortæller Nana Rytter.